Strategidagarna 2022

Svenska Gjuteriföreningen, RISE och Tekniska Högskolan i Jönköping välkomnar gjuteribranschen till årets Strategidagar som hålls på The Steam Hotel i Västerås.

En föränderlig omvärld kräver en flexibel och uppdaterad agenda. Den branschagenda som togs fram 2019 ska under hösten revideras för att föra branschen framåt till en mer hållbar framtid.

Temat på årets strategidagar är "Gjuteribranschens utmaningar - en reviderad agenda". Den 19 oktober tar vi del av intressanta föredrag som ska inspirera oss inför workshopen den 20 oktober. Programmet kommer att innefatta omvärldsbevakningar, presentationer av relevanta projekt och mycket mer.

Strategidagarna är kostnadsfria, deltagaren betalar endast för övernattning. Detta görs på plats på av deltagaren. Om övernattning bokas genom anmälningsformuläret är priset 1 497 kr/person (detta pris gäller endast om man anmäler sig innan den 9/9, därefter är det hotellets ordinarie priser som gäller och deltagaren bokar själv).

Välkommen att anmäla dig snarast möjligt. I år har vi ett begränsat antal platser. En detaljerad agenda kommer att skickas ut inom kort. Mötet hålls lunch till lunch.

Sista anmälningsdag är den 28 september (se information ovan om rumsbokning).

Anmäl dig här

Sista anmälningsdag: 28 september