Villkor strategidagarna 2023

Plats

Strategidagarna äger rum på RISE Delsjön, Frans Perssons väg 6, 412 76 Göteborg.

Middagen äger rum på Quality Hotel The Weaver, Göteborgsvägen 91, 431 37 Mölndal.

Konferensavgift

De tre arrangörerna av konferensen (Jönköping University, RISE och Svenska Gjuteriföreningen) bjuder på konferensavgiften, gäller ej övernattning.

Deltagaren bokar övernattning själv. Vi har blockat rum Quality Hotel The Weaver som deltagaren kan boka genom att maila groups.q.weaver@strawberry.se och anger bokningskoden 2144GR006376.

Pris för övernattning är 1 377 kr/enkelrum inkl. moms & frukost. Denna rumsblockning försvinner den 19/9, efter det kommer deltagare inte kunna boka med vår bokningskod.

Av- och ombokningsvillkor

Anmälan är bindande. Kostnadsfri avbokning kan göras fram till den 5 oktober. Vid uteblivet deltagande debiteras självkostnadspris för konferensen (1500 kr exkl. moms). Det går under hela perioden att kostnadsfritt flytta över anmälan till någon på samma företag.

Gdpr

För att vi ska kunna skicka ut information om evenemanget kommer inlämnade kontaktuppgifter att sparas i vårt CRM system, övriga uppgifter kommer att raderas. Anmälningsformuläret kommer att raderas senast den 31 december 2023. Vissa uppgifter kommer att skickas till tredje part, exempelvis restaurang. Fotografering kan komma att förekomma under konferensen. Deltagarlista med namn och företag kommer att delas ut.

Force Majeure

Arrangörerna av denna konferens är inte ansvariga för skada som är hänförlig till Force Majeure, vari även inräknas om ett föredrag ställs in eller ersätts på grund av t.ex. föreläsares sjukdom. Under rådande omständigheter reserverar vi oss för att vi eventuellt kommer behöva flytta fram konferensen. Deltagare kommer att få erbjudande om att flytta sin anmälan till det nya datumet alternativt att deras anmälan tas bort.

Uppförandekod

Det är viktigt för oss att erbjuda en trygg och inkluderande konferensupplevelse för alla. Vi är måna om att deltagare som bidrar till en ökad mångfald känner sig välkomna. En viktig förutsättning är att konferensen är fri från trakasserier dvs uppträdande som kränker någons värdighet. Den person som utsätts för handlingen avgör om den är kränkande eller ej. Konferensdeltagare som, enligt arrangörens ensidiga bedömning, bryter mot denna policy kan avvisas från konferensen utan återbetalning.

Svenska Gjuteriföreningen

RISE