Strategidagarna 2024

Svenska Gjuteriföreningen, RISE och Tekniska Högskolan i Jönköping välkomnar gjuteribranschen till årets Strategidagar den 14-15 oktober i Pentahuset, Skövde.

Mer information kommer efter i september.

Här kan du läsa om villkoren för Strategidagarna.

Boende

Deltagare ansvarar för att boka boende. Vi erbjuder möjligheten att boka rum på Scandic Billingen för 1 750 kr inkl moms (enkelrum) respektive 1 850 kr inklusive moms (dubbelrum för en person).

Bokning av rum sker via Scandic hemsida hwww.scandichotels.se eller genom att ringa Scandic Centralbokning på 08 517 517 00, tonval 1 Uppge bokningskod: BSVE141024.

Gäst ska uppge kreditkortsinformation vid bokningstillfället för garanti av sitt rum Betalning erläggs av gäst till hotellet i samband med vistelse. Gäst kan ändra och/eller avboka sitt rum fram till 18.00. Vid ändringar och/eller avbokning efter 18.00, eller vid utebliven ankomst har hotellet rätt att debitera för uteblivna nätter. Sista dag för bokning 14 september 2024 den 15 september släpps alla obokade rum till övrig försäljning.

Fullbokat

Pentahuset - Adress: John G. Grönvalls plats 10, 541 37 Skövde